Äntligen slut!

Nu känner jag att jag äntligen kan slappna av riktigt ordentligt! Har absolut inget kvar att göra i skolan och det känner verkligen att hösteterminen 09 har gått mot sitt slut. I morgon ska jag gå till skolan med ett leende och bara tänka på att det snart är lov. Jag ska se till att detta lov ska bli riktigt bra även om jag inte får vara med min ängel. Jag tror att det är bra att vi är ifrån varandra lite för när vi träffas igen kommer vi vara så glada! Jag menar inte att jag vill vara ifrån honom, jag kommer säkert att gråta en skvätt någon gång under lovet av längtan och det är tillåtet, bara jag är lycklig! :)

Jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv och det känns skönt att jag har lagt ner all den tid på skolan som jag har gjort. Jag är också mycket glad över betygen och jag hoppas jag orkar hålla ut resten av min skoltid också.

Allt jag begär och förtjänar nu är en fin fredag med en mycket underbar pojkvän . I morgon ska jag ta vara på varje sekund med honom och sniffa i mig doften av min fina Andreas. Jag saknar sig såå!

Tror det är dags att sova!
God natt och dröm sött.
Toowe Östlin

Tack Ronja för att du fanns för mig och du fick mig att förstå att jag duger och är perfekt precis som jag är. Nu ska jag verkligen få in det! Älskar dig Ronja Östlin <3



Kommentarer
Postat av: Lajdan

Är du uppe på mitt berg och knäpper kort?? Jag förstår att vårtan inte är fullt lika lockande ;D

2009-12-11 @ 15:50:10
Postat av: Toowe

Hahaha, om du inte heter Oskar så har jag inte sett ditt namn på det berget ;D

2009-12-12 @ 12:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0